Шотова Наталя. Досвід вчителя

Блог вчителя зарубіжної літератури Валер'янівської ЗОШ I-III ст.

Моніторинг процесу та результатів досвіду

Комментировать

Як і будь-якому вчителю мені не байдужі результати моєї роботи, тому я проводжу моніторинги. На самому початку навчального року я фіксую початковий рівень знань учнів, а наприкінці – підсумковий. Між ними, у грудні місяці – обов’язково поточний. Таким чином я постійно спостерігаю за процесом навчання і маю можливість вносити до нього  корективи з метою отримання бажаного результату.

Спостереження веду у кількох напрямках: усне діалогічне мовлення, монологічне мовлення (усний та письмовий перекази, усний та письмовий твори (додаток №2) результати моніторингу узагальнюю на внутрішкільному рівні. Подобається  мені і проведення тестів, які допомагають мені відсліджувати не тільки результати навчання, а й труднощі, з якими стикаються мої учні в процесі вивчення художніх творів. Інколи я користуюсь тестами, надрукованими в навчально-методичних посібниках, предметних журналах, буває придумую їх сама. Іноді складання  тестів для  перевірки знань з вивченої теми я доручаю творчо обдарованим дітям.