Шотова Наталья. Опыт учителя

Блог учителя зарубежной литературы Валерьяновской ОШ I-III ст.

Тест визначення рівня сформованості творчих здібностей учнів

Комментировать

  1. Я легко пристосовуюсь до людей, умов, ідей.
  2. Мені подобається розв’язувати стандартні задачі.
  3. Мені легше створювати нове, ніж завершувати старе.
  4. Нерідко я дію самостійно, без підказок дорослих.
  5. Мені вдається находити оригінальне рішення проблеми.
  6. Люблю ставити кілька задач, розв’язувати кілька проблем.
  7. Мені подобається виконувати завдання дослідницького  характеру.
  8. Мені важко наслідувати когось.
  9. На мене легко впливає колективна думка.

10.  Я завжди можу і відстоюю свою думку.

11.  Мені легко писати перекази, та важко твори.

12.  Мені легко писати твори, а перекази – важко.

13.  Мені подобається виконувати роботу за розробленими планом, схемою, інструкцією.

14.  У мене часто народжуються оригінальні ідеї.

15.  Я буду робити по-своєму, хоча мене можуть не зрозуміти інші.

16.  Я працюю без відхилень від рекомендацій вчителів.

17.  Мені подобається, коли часто змінюються види діяльності.

18.  Нерідко вступаю в суперечку з дорослими стосовно ровесників.

19.  Часто виправдовую свої дії правилами та авторитетами.

20.  Утримуюсь від висування своїх пропозицій.

Підсумки тесту:

Позитивні відповіді на питання №№ 3,4,5,7,8,10,12,14,15,17,18 дали учні з високим рівнем творчих здібностей.

Позитивні відповіді на питання №№ 1,2,6,9,11,13,16,19 дали учні з низьким рівнем творчих здібностей.

Опубликовал admin

Ноябрь 17th, 2011 at 3:35 пп

Опубликовано в рубрике Курсовая переподготовка

Оставить комментарий

You must be logged in to post a comment.