№ | Назва етапу | Зміст етапу | Термін реалізації | Відповідальний | Відмітка про виконання |
1 | Підготовчий | 1.1. Розробка плану проекту.
1.2. Вивчення та систематизація навчально-методичного матеріалу з проблеми. 1.3. Діагностика сформованості творчих здібностей учнів 10 класу. 1.4. Підготовка інструментарію щодо корекції вмінь учнів 1.5. Створення фокус групи з тих учнів, що мають достатній рівень сформованості творчих здібностей. Розробка для них освітнього маршруту. 1.6. розробка фрагментів уроків з історії та правознавства, індивідуальних занять, тренінгових вправ тощо. |
Вересень 2010р. – листопад 2010 р. | Шотова Н.П., | Підготовлено план проекту.
Вивчено та систематизовано навчально- методичний матеріал з проблеми Проведено діагностику сформованості т творчих здібностей учнів 10 класу. Підготовлено інструментарій щодо корекції вмінь учнів. Створено фокус-групу з тих учнів, що мають достатній рівень сформованості творчих здібностей. Розроблено для них освітній маршрут. Розроблено фрагменти уроків з історії та правознавства, індивідуальних занять, тренінгових вправ. |
2 | Реалізація | 2.1 Проведення корекційних заходів щодо розвитку творчих здібностей учнів (уроки, консультації, практикуми, тренінги, позакласні заходи).
2.2 Розробка індивідуальних освітніх маршрутів щодо організації самоосвітньої діяльності школярів. 2.3. Участь школярів в тижнях історії та правознавства, творчих конкурсах, предметних олімпіадах на шкільному, районному та інших рівнях. 2.4.Підготовка системи творчих завдань та зразків відповідей на них. |
грудень 2010 р. – травень 2011р.
вересень2011 р. – січень 2012 р. |
Шотова Н.П. | Проведено корекційні заходи щодо розвитку творчих здібностей учнів ( уроки, консультації, практикуми, тренінги, позакласні заходи).
Розроблено індивідуальні освітні маршрути щодо організації самоосвітньої діяльності школярів. . |
3 | Аналітичний | 3.1 Аналіз результативності участі учнів у творчих змаганнях.
3.2 Аналіз факторів, що сприяють та заважають розвитку творчих здібностей учнів. 3.3. Аналіз якості творчих завдань та відповідей на них. |
Січень-березень 2012р. | Шотова Н.П. | |
4 | Експертний | Експертиза:
|
Квітень – травень 2012 р. | Адміністрація навчального закладу, шкільна та районна методичні служби |