Шотова Наталя. Досвід вчителя

Блог вчителя зарубіжної літератури Валер'янівської ЗОШ I-III ст.

Завдання до шкільного туру Всеукраїнської учнівської олімпіади із зарубіжної літератури 9 клас

Комментировать

І рівень. Виконайте тестові завдання.

1. Установіть відповідність між літературним напрямом і його характерними рисами.

1) бароко;             а) пишний, барвистий стиль;

2) класицизм;       б) орієнтація на античність;

в) тяжіння до контрастів, складної метафоричності;

г) нормативність мистецтва.

2. Оберіть одну правильну відповідь

Укажіть жанр, що поширився завдяки стилю бароко:

а) афоризм;             б) сонет;

в) поема;                   г) роман.

ІІ рівень. Виконайте завдання

3. Дайте визначення літературним поняттям:

бароко;

класицизм.

ІІІ рівень. Виконайте завдання

4. Зробіть ідейно-художній аналіз поезії

Хотів би  я в слово єдине

Вмістити всю душу смутну,

Віддать його вільному вітру –

Нехай би одніс в далину.

Нехай би печаль в отім слові

До тебе моя попливла,

Щоб ти її кожну хвилину

Почути, кохана, могла.

І навіть, коли серед ночі

Заплющиш ти очі ясні,

І тут щоб знайшло моє слово

Тебе у найглибшому сні.

Генріх Гейне.

ІV рівень.

5. Напишіть твір-роздум на одну з тем:

1) Чому п’єси Моль’єра й сьогодні йдуть на сценах театрів?

2) У яку культурну добу (епоху) я бажав би жити?

Опубликовал admin

Октябрь 29th, 2015 at 6:50 дп

Опубликовано в рубрике Мои методические разработки