Шотова Наталя. Досвід вчителя

Блог вчителя зарубіжної літератури Валер'янівської ЗОШ I-III ст.

Завдання І (шкільного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади із зарубіжної літератури 10 клас

Комментировать

І рівень.

1.Установіть відповідності між країною та письменником-реалістом:

1. Франція;     а) І. Гончаров, І. Тургенєв;

2. США;          б) О. де Бальзак, Г. Флобер;

3. Росія;           в) М.Твен; Т. Драйзер;

4. Україна,       г)  І.Франко. І. Нечуй- Левицький.

2. Установіть послідовність шляху Жульєна  Сореля суспільними сходами:

а) Безансонська семінарія;

б) життя в домі батька;

в) служба в домі де Реналів;

г) служба у маркіза де Ла-Моль.

ІІ рівень. Виконайте завдання

3. Дайте визначення літературним поняттям:

реалізм

соціально-психологічний роман

ІІІ рівень. Виконайте завдання

4. Поясніть багатозначну символіку назви «Червоне і чорне», назвіть та поясніть  сенс підзаголовку « Хроніка ХІХ століття » й епіграф до твору «Правда, гірка правда»

5. Зробіть ідейно-художній аналіз поезії

У вирій ластівки летять,

Роняє листя тихий сад,

Біліє іній узбереж.

А ти не йдеш, а ти не йдеш…

О вийди знов мені навстріч,

Прийди, щоб я схилитись міг,

До губ твоїх, до губ твоїх!

Вже пізня осінь у полях,

Пожовклий лист упав на шлях,

Дзвенить морозу срібна креш…

А ти не йдеш, а ти не йдеш» ?

М. Емінеску ( Чому не йдеш?)

ІV рівень.  6.Напишіть твір-роздум на одну з тем:

Червоне і чорне в житті Жульєна Сореля

Помилки й прозріння Ж. Сореля (за романом Стендаля «Червоне і чорне»

Опубликовал admin

Октябрь 29th, 2015 at 6:52 дп

Опубликовано в рубрике Мои методические разработки