Шотова Наталя. Досвід вчителя

Блог вчителя зарубіжної літератури Валер'янівської ЗОШ I-III ст.

Теоретична база досвіду

Комментировать

На думку сучасних науковців, педагогів (Хуторського О.В., Байкова Ю.Н., Єгорова Д.Є., Лакшина О.І. та інших) саме набуття життєво важливих компетентностей може дати людині можливість правильно орієнтуватись у сучасному суспільстві та інформаційному просторі.

Проблемі формування компетентної особистості гнучкої, мобільної, конкурентноздатної, в нашій Донецькій області надається великого значення. У 2004 році була розроблена і зараз діє регіональна «Програма впровадження компетентнісно – орієнтованого підходу в навчально-виховний процес».

З метою успішного втілення моєї педагогічної ідеї були опрацьовані роботи Горностай П.І. «Кроки до компетентності та інтеграції», Єрмакова І.П. «Педагогіка життєтворчості, орієнтири для ХХІ століття» та інші.

Педагогічний процес, яким я керую, базується на інтенсифікації процесу навчання  та на самоосвіті учнів. Я вже давно зрозуміла, що процес навчання – це діалог, співпраця учителя і учня. І результати цієї роботи залежать не тільки від якості роботи учня, а й учителя. Він теж повинен багато працювати, бути сучасним, добре поінформованим. Я намагаюсь відповідати цим вимогам, багато працюю з науково – методичною літературою, кілька років поспіль дописую журнал «Всесвітня література в середніх навчальних закладах України» та  бібліотечку словесника видавництва у Харкові «Ранок». Без цих журналів я не уявляю свою роботу.